έλα έχω κι εγώ ένα καλό

τι απεργίες διαρκείας και πορείες και συγκρούσεις και επιθέσεις σε συμβολικούς στόχους και καταλήψεις χώρων και άλλα ντεμοντέ, πάνε πάρε ένα καροτσάκι στο σούπερ μάρκετ κι όταν το γεμίσεις παράτα το στο ταμείο.

οκ καλό το κόλπο για να χαβαλεδιάσουμε λιγάκι, άλλα όταν το ακούω αυτό να προτείνεται σαν τρόπος κινητοποίησης, και μαλιστα σε αντιδιαστολή με τους «κακούς» τρόπους, υποψιάζομαι ότι οι εν λόγω «κινηματίες» παίζει να μην έπαιξαν αρκετά μακριά γαϊδούρα στην παιδική τους ηλικία.

έλα σώπα έχω κι εγώ ένα καλό:

sleep in heavenly peace, sleep in heavenly peace…

so everything ok?

ok!

thank you very much, officer, thank you for the understanding, thank you…

30/05/2010. επίκαιρα-τραγελαφικά.

3 Σχόλια

  1. issipap replied:

    λεπτομέρεια: το γαμημένο το στάρμπαξ, μόνιμο μπακγκράουντ στους αστικούς μας μύθους…

    για κάθε κέις στάντυ που θα σου δίνω, θέλω να μου λες θενκ γιου βέρυ ματς όφισερ.

  2. akanonisti replied:

    Εμείς μπορούμε να τραγουδάμε το ΟΠΑ???
    Χαχαχαχαχαχαχαχαχα

  3. issipap replied:

    τι είναι το όπα?

Σχολιάστε

Trackback URI

