τι έγινε κείνο το τρένο που έβλεπε τα άλλα τρένα να περνούν

πριν κάνα μήνα πήγαινα εκδρομούλα και ξαφνικά το τρένο σταμάτησε κάπως απότομα, «γαμήδια,» είπα ενοχλημένος, εγώ ο εκδρομεύς, «πώς πάει έτσι ο γαμιόλης θα μας σκοτώσει!»

μετά μάθαμε ότι μια γυναίκα είχε πέσει στις γραμμές του τρένου, αυτό τίποτα άλλο.
μείναμε κει και οι περισσότεροι είχαν παγώσει από το σοκ της φρικιαστικής είδησης, κάποιος άνθρωπος σαν και του λόγου μας είχε βαρεθεί να αναρωτιέται, είχε βαρεθεί να περιμένει ή να ελπίζει…

φυσικά στο θεοκρατούμενο κόζμο μας η μαλακία καλά κρατεί αλλά ευτυχώς ξέρω λίγα πολωνέζικα κι έτσι δεν κατάλαβα τα θεολογικά και μοιρολατρικά σχόλια που σίγουρα θα ακούστηκαν.

αυτό δεν ήταν ένα ατύχημα, ήταν μια αυτοκτονία.

τα πάντα είναι ξεκάθαρα, κανένας δεν έδεσε αυτή τη γυναίκα στις ράγες, «δεν υπάρχει φταίξιμο σε κανέναν», υπάρχει μόνο η ελεύθερη βούληση ενός ανθρώπου να επιλέξει το τέλος, αφού δεν επέλεξε ούτε την αρχή ούτε -μάλλον- τη συνεχεια του τραγικού στόρυ.

το μόνο που έλεγα τις επόμενες μέρες σε συζητήσεις  ήταν ότι μπορούμε και οφείλουμε να προσπαθούμε να έρθουμε σε επαφή με ανθρώπους απεγνωσμένους, όχι για να τους παρηγορήσουμε αλλά για να τους βοηθήσουμε, γιατί ρε πούστη μετά το γκέιμ όβερ μάλλον δεν υπάρχει τίποτα, οπότε δεν έχει νόημα κτλ

σκατά, τώρα σκέφτομαι ότι και το επιχείρημά μου είναι τελείως χωρίς νόημα. δεν ξέρουμε αν είναι καλύτερα εδώ απότο πουθενά ή δεν ξέρω κι εγώ την κόλαση ή τίποτα άλλο κουλό. δεν ξέρουμε τίποτα, επομένως τι μιλάμε;

δε σπαταλάμε χρόνο συνήθως για να αναρωτηθούμε, ποιος ή ποιοι έκλεψαν τη ζωή αυτής της γυναίκας.

φωτογραφία με πτώματα από συγκρούσεις τρένων δεν έχω αγάπη μου να σου δείξω.
σου χω μόνάχα αυτό

εθελοντικοί θάνατοι, μέρος πρώτον.

και αυτό

εθελοντικοί θάνατοι, μέρος δεύτερον

σε όλες τις άλλες περιπτώσεις, όπου ο θάνατος δεν επήλθε οικειοθελώς, τα σενάρια περιπλέκονται.

ξαναλέω, ότι σε κάθε περίπτωση οδοστρωτήρα, συλλογικής ευθύνης κτλ προσπαθώ κυρίως να διατηρώ το σχήμα μου, δεν είμαι από χαρτί και δε μου αρέσει ο ντίζνεϋ.

ένας εμφύλιος αρκεί, αυτός ενάντια στο κράτος των εγκληματιών.
δε χρειαζόμαστε και δεύτερο.
νιώθω τελευταία πως ότι και να πω, (με εξαίρεση το «μια ωραία πεταλούδα»), ρίχνω λάδι στη φωτιά
είναι αλήθεια ότι υπάρχει ένα καθεστώς ατολμίας, αλλά εγώ το εντοπίζω σε όλους.

το τέρας είναι πάντα εκεί, και μας περιμένει υπομονετικά.
η αγκαλιά του είναι ζεστή και ο ύπνος θα είναι βαθύς και εγγυημένος.

21/05/2010. Uncategorized.

4 Σχόλια

  1. akanonisti replied:

    Εμένα με φρικάρουν οι εικόνες που θα περάσανε από το μυαλό της γυναίκας…
    Πως φανταζόταν άραγε το πτώμα της???
    Τι είδωλο σημάτισε η εικόνα του τρένου στο μυαλό της???
    Πολύ ζόρικος τρόπος αυτοκτονίας…

  2. issipap replied:

    γαμώτο, εκτός από ακανόνιστη είσαι και άρρωστη!!!
    υπάρχει ένα όριο, αν το περάσεις μπαίνεις στα χωράφια που μπήκε κι αυτή, κι απο κει δε γυρίζεις…
    δε θέλω να σκέφτομαι τι γινόταν μέσα στο μυαλό της.

    ξέρεις, ήταν 7 το πρωί περίπου…
    δηλαδή, μετά από μια άυπνη νύχτα, ο ήλιος βγήκε, είχε και λιακάδα πανάθεμάτην, η άνοιξη πετούσε τα λουλουδάκια της, μια ωραία πεταλούδα, κτλ κτλ…

    [κάποιοι θα στοιχηματίζουν τον κόλο τους τώρα ότι δε μπορεί, τέτοια σύμπτωση γαμημένη, στημένη την έχω την ιστορία κτλ… κι όμως… η ιστορία είναι πέρα για πέρα αληθινή, κι εγώ δε γλυτώνω από τις τύψεις γιατί ήμουνα μέσα στο τρένο που τη σκότωσε – πες με μαλάκα πες με ότι θες.]

  3. σαμσών replied:

    το πιασα το υπονοούμενο μεγάλε :_)

  4. issipap replied:

    ε όχι και υποννοούμενο, κοτζαμάν αμαξοστοιχία!!!

    εσύ βέβια τό πιασες το υποννοούμενο, μα εγώ μακάρι νά ξερα τι σκατά εννοούσα…

    :-/

Σχολιάστε

Trackback URI

