synennohsh bouzouk!

κάθε φορά που πάω να πάρω χορδές πέφτω πάνω σε περίεργο.
ενώ εγώ είμαι σαφέστατος σαν κρούσταλλο βοημίας, ήτοι:

καλημέρα, μπορείτε σας παρακαλώ να μου δώσετε ένα σετ χορδές για μπουζούκι;

ναι γεια σας, χορδούλες θα ήθελα

ναι γεια σας, χορδούλες θα ήθελα

εισπράττω για εκατομμυριοστή φορά την ανιστόρητη ερώτηση:

τι μπουζούκι; τρίχορδο ή τετράχορδο;

ή την εξίσου ανόητη παραλλαγή της:

τι μπουζούκι; εξάχορδο ή οκτάχορδο;

συνήθως, θες το γεγονός ότι είμαι χαμηλών τόνων, θες το ότι είμαι παιδί ευγενικό και προσαρμοστικό, θες ότι βιάζομαι, θες ότι θες, αρκούμαι στην απάντηση:

τρίχορδο

για να κάνω τη δουλειά μου

(οκ, το ξέρω ότι δε φταίει ο άμοιρος ο πωλητής, αλλά η καταραμένη μόδα και οι βουρλισμένοι χρόνοι)

όμως!!!

αν είχα το χρόνο ή τη διάθεση ή τη φαγωμάρα να του απαντήσω όπως πρέπει, θα έπρεπε να του πω

κοιτάξτε κύριε
το μπουζούκι είναι ένα
και έχει τρεις διπλές χορδές

υπάρχει όμως ένα άλλο όργανο, το οποίο ονομάζεται
Πρώην Κιθαριστικό Μπουζούκι της Τετραχορδίας (ΠΚΜτΤ)

σκοπιά καψιμί αγγαρεία

σκοπιά καψιμί αγγαρεία

το οποίο έχει τέσσερις διπλές χορδές
οι οποίες κουρδίζονται σαν κιθαρίτσα τζούνιορ
για να κάνουν τα παιδάκια ντουρλου ντουρλου ντου ντού
ντουρλου ντουρλου ντου ντού
το όργανο αυτό έχει πλατυποδία στην ταστιέρα
και άλλα πολλά προβλήματα εκ γενετής
αλλά το σημαντικότερό του πρόβλημα
είναι ότι το ρεπερτόριό του
από τα ηλιοβασιλέματα τις φωτογραφίες και τα γράμματα
μέχρι των αγγέλων τα μπουζούκια και τα συμπλεγματικά κονσέρτα
είναι πιο κενό κι από τις φιάλες που αδειάζουν κάθε βράδυ οι λάτρες του
στους χώρους εκτόνωσης όπου το ΠΚΜτΤ πρωτοστατεί στο λαϊκό ξεφάντωμα

_____
.
.
.
.
.
.
.
δώστε μου τώρα σας παρακαλώ
ένα σετ χορδές για μπουζούκι

23/04/2009. γούστα και άλλα....

13 Σχόλια

  1. issipap replied:

    σσ
    «λάτρα» λέμε στην απλή αργκώ τη βρωμιά που γλιτσιάζει και είναι τόσο αηδιαστική όσο και δύσκολη στο καθάρισμα.
    ο «λάτρης» είναι άλλο πράγμα!

  2. NeverOnAir replied:

    «το όργανο αυτό έχει πλατυποδία στην ταστιέρα»

    Πάρα πολύ καλό!Ακόμα γελαώ!

  3. σαμσών replied:

    η σλοβάκικη μπύρα σε έχει κάνει πολύ ευέξαπτο ε;
    για χαλάρωσε μάγκα μου!

    ο πωλητής.

  4. issipap replied:

    αφού το είπα, ο πωλητής δε φταίει σε τίποτα!

    πάντως δε σε κόβω για πωλητή με την καμία:
    1.τζάμπα θα τα δινες όλα
    2.θα το ριχνες στην κουβεντούλα με τους πελάτες
    3.θα έλεγες την αλήθεια για την ποιότητα των προϊόντων
    4.θα τσακωνόσουν με τους αντιπροσώπους των εταιρειών (και όχι για ψύλλου πήδημα)
    5.θα έδιωχνες πελάτες που θα έκαναν ερωτήσεις του τύπου «θέλω ένα πιάνο που να ταιριάζει με τα χρώματα του μυταρά που έχω στο σαλόνι μου»

    γενικά, μερικά επαγγέλματα θέλουν γερά νεύρα, το ξέρω, είχα φίλο που δούλευε σε νάκα και μου τάλεγε.
    πάντως οι μπύρες γενικά χαλαρώνουν (εμένα τουλάχιστον), τα ουίσκια λένε ότι μπορούν να σε κάνουν οξύθυμο.
    ρε θα τη δοκιμάσετε τη σλοβάκικη και θα ρθείτε στα ίσα σας σε λέω!

  5. σαμσών replied:

    τζάμπα; ας μου λεγε οτι ήθελε ρόζ πιάνο εξαιτίας του μυταρά και θα τη κοπάναγα στο τριπλάσιο τη τιμή. μη σου πω θα κοπάναγα το πιάνο στο κεφάλι του/της. όσον αφορά το 2, δεν είμαι και πολύ ομιλητικός τύπος. έπαιξες κι έχασες :)

  6. issipap replied:

    δε με πείθεις – καλή η προσπάθεια, αλλά ξέχασες το 3, που είναι το σοβαρότερο:
    αλήθεια πιστεύεις ότι θα είχες μέλλον σαν πωλητής, αν έλεγες για παράδειγμα:
    «α, όχι, αυτό το μαντολίνο δε σας το συνιστώ, γενικά εδώ στο νάκα δεν έχουμε καλά όργανα αυτού του τύπου, γιατί δε δοκιμάζετε έναν οργανοποιό; Μισό λεπτό να σας σημειώσω μια διεύθυνση»

    από κει και μετά η συζήτηση βέβαια πάει στο κατά πόσο έχει νόημα να είσαι οικολόγος και να αρθρογραφείς σε περιοδικό αυτοκινήτων…

    δεν κάνεις ρε για πωλητής, πάρτο χαμπάρι!

  7. Utopia replied:

    ναι γεια σας, χορδούλες θα ήθελα
    Βάλτε μου κι ένα Μυταρά,ε όχι,Φασιανό καλύτερα…

    Κρούσταλλο εδώ είσαι;

    ΜΠΟΥΖΟΥΚΙ ΜΟΥ ΔΙΠΛΟΧΟΡΔΟ

    ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ-ΠΑΓΙΟΥΜΤΖΗΣ

    Καλή ακρόαση!

  8. issipap replied:

    να σου βάλω μανδάμ μια Πέστροφα που είναι φρέσκια, γιατί τον Φασιανό τον έχομε από προυχθές!
    σου τυλίγω και δυο σλοβάκικες για δοκιμή, άντε η μία δώρο για να δείτε τι γκουβαρντάς είμ εγώ!
    έλα εδώ το καλό το πράμα, κρούσταλλο σε λέωωωωω

    φχαριστώ για το τραγουδάκι!

  9. Utopia replied:

    Ευχαριστώ για την πέστροφα,άντε και για τις σλοβάκικες(αν και προτιμώ τις βαυαρικές)…
    Σαν τον μπακαλόγατο μου ακούγεσαι,κρούσταλλο σκέτο!

    Τρίχορδο ο Μάρκος,φυσικά…

  10. issipap replied:

    ο μάρκος δεν το αποχωρίστηκε ποτέ το τρίχορδο και λέγανε οι ξύπνιοι μετά πως δεν ήξερε να παίζει κτλ
    πάντως η διαφορά ανάμεσα στο μπουζούκι και το άλλο το FGBoT φαίνεται πιο καθαρά στον ήχο του τσιτσάνη, πριν και μετά.
    αλλά και ο χιώτης ακόμη, στα πρώτα του, ήταν υπέροχος.
    μετά, έγινε διασκεδαστής της χάι σοσάιετυ.
    αλλά σκέφτομαι, εκείνος ο άλλος παρεξηγημένος, ο Louis Armstrong που τον κράζανε οι κατοπινοί ότι διασκέδαζε τους λευκούς, γιατί δεν έβαλε πεντ-έξι βαλβίδες παραπάνω στην τρομπέτα του, να ψαρώσουν τα γάλατα;
    η απάντηση είναι απλή:
    γιατί οι πλούσιοι αμερικάνοι που ακούγανε τη τζαζ των μαύρων είχαν τη στοιχειώδη μόρφωση να μην αγγίζουν το θαύμα όταν τους αποκαλύπτεται: τους αρκούσε να κάθονται να χαζεύουν το μάγο, τον αυθεντικό.
    οι δικοί μας εδώ γλεντιστάδες έπρεπε να το εξευρωπαΐσουν όσο πάει, μη φανούμε και μπανανία!
    βάλε κόρντες, βάλε ακκόρντα περίεργα, ρυθμούς χορευτικούς, και στιχάκι τσαχπίνικο και καπέλο η φωνή της μαίρη λίντα, η απαρχή του fame story!!!
    σταματάω γιατί θα γίνω πολύ πολύ κακός…

  11. Αλκιβιάδης replied:

    Ο Μάρκος σε ό,τι αφορά τον τρόπο που έπαιζε το μπουζούκι εμφανίζει δυό όψεις και εκ διαμέτρου αντίθετες.
    Στα πρώτα τους βήματα οι μπουζουξήδες τον θεωρούν σαν την πιο εύκολη και κατανοητή «σχολή». Φυσικά και με το δίκιο τους καθώς δεν χρειάζεται και δεν απαιτείται ιδιαίτερη «εκγύμναση» των δακτύλων.Ειναι άλλωστε νωρίς για να μπούνε στο νόημα….
    Περνώντας τα χρόνια και «κατέχοντας» πια το όργανο (αφού μαθήτευσαν στις σχολές του μπουζουκιού) θεωρούν ότι ο Μάρκος έχει τον πιο υψηλό δείκτη δυσκολίας! Πάλι με το δίκιο τος φυσικά!
    Και τούτο γιατί η δυσκολία στη μουσική αφορά ελάχιστα το «τεχνικό σκέλος». Το κύριο μέρος της δυσκολίας έχει να κάνει με την έκφραση ή την ερμηνεία ή τον τονισμό των αξιών και για «βγεί άκρη» χρειάζεται μια ολόκληρη ζωή! (χωρίς πάλι νάμαστε σίγουροι…)
    Ο Μάρκος κάνοντας «αργά παιξίματα» μας μαθαίνει ακόμα το τι σημαίνει μουσική και ποια στάση φιλοσοφικά πρέπει να κρατάμε απέναντι της!
    με αυτόν ξεκινήσαμε και μετά απο πολλά χρόνια αυτόν είμαστε «καταδικασμένοι» να μελετάμε…..!

  12. σκελετούλα replied:

    «το ρεπερτόριό του
    από τα ηλιοβασιλέματα τις φωτογραφίες και τα γράμματα
    μέχρι των αγγέλων τα μπουζούκια και τα συμπλεγματικά κονσέρτα»

    ααααααααααχαχαχαχαχαχαχχχαχχαχαχαχαχαχαχαχχαχαχαχαχαχ

    υγ. τώρα κλαίω απ’ τα γέλια…

  13. issipap replied:

    έτσι είναι φίλε αλκιβιάδη, ο μάρκος ήταν δάσκαλος.
    για όλους αυτούς τους λόγους και ακόμη περισσότερους, είναι και κάποια πράγματα που γράφει ο elkibra στο μπλογκ του απαό μια τελείως φρέσκια οπτική, εδώ: http://elkibra-rebetiko.blogspot.com/2008/06/blog-post_07.html

    σκελετούλα, πονηρή και δόλια σκελετούλα, ξέρω γιατί γελάς!
    κρύβε λόγια!!!
    [μην τυχόν και μαρτυρήσεις ότι με έχεις δει να παίζω τις φωτογραφίες και τα γράμματα και να παριστάνω τη λίντα και στο στύλ αλλά και στην… έκταση, αλίμονό σου!!!!!!]

Σχολιάστε

Trackback URI